Home > Aimee. > Aimee [EP 6]

Aimee [EP 6]

September 27, 2009 Leave a comment Go to comments

Nu e zi in care sa nu ma gandesc la Aimee. Faptura pe care o iubesc si care este suparata foc pe mine. Incerc sa ma gandesc cum as putea sa fac sa nu mai fie asa de suparata. O zaresc pe Y!M. Deschid fereastra si zic: Bună, ce mai faci ? –Nu ma asteptam sa raspunda. –Bună, uite ma uitam pe niste poze. Tu ? –Nu pot sa cred. Pe langa faptu` ca mi’a raspuns m’a si intrebat ce fac ! –Pai, ma gandeam sa te salut si.. sa te intreb .. mai esti suparata pe mine ? –Am cam forţat nota. –Tu ce crezi ? Bineinteles. –Ah, era si normal. –Pai si ce as putea face sa nu mai fi suparata pe mine ? –Sper sa existe ceva. –Nu cred ca ai ce face.. Doar daca ai putea sa ma impaci cu prietenul meu. –NU ! Orice dar asta nu. –Esti chiar asa sigura ca ar fi bine ? –Am adus’o unde vroiam. Acum ii pot spune ca imi palce. –DA !… Aimee has signed out. (24.02.2007 17:53). Ce am facut ? Am spus ceva ce nu trebuia ? De ce a zis ‘DA’ răspicat si a iesit fara sa zica ceva ? Fata asta chiar nu pricepe ca e totu` pentru mine ? O iubesc ! Si o iubesc ca un nebun. Si ei nici macar nu ii pasa. Probabil crede ca totul e un joc. Sau ca am vrut eu sa se desparta de prietenul ei doar pentru ai face rau. ! Nu stiu ce sa cred, ce sa fac.. Trebuie sa ii spun neaparat ce simt pentru ea.

Ce sentiment ciudat. Ma face mereu sa.. plang.

Trec printr’o perioada mai dificila. Calitatea povestii e posibil sa nu fie la fel ca pana acum !

Categories: Aimee.
  1. September 27, 2009 at 10:39 am

    Decii e preaa marfaa!:X:X:X

  2. PuF
    September 27, 2009 at 11:02 am

    De asta aveai tu nevoie :))

  3. September 27, 2009 at 2:57 pm

    Prea belea frate…tine-o tot asa ca e super 🙂

  4. irinaax
    September 27, 2009 at 7:08 pm

    cat imi place:x
    de fapt toate sunt dragute…

  5. ....
    September 28, 2009 at 3:55 am

    Nu ar putea fi mai perfect decat atat.

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment