Trance


Mă apucă în momentele mele de ipocrizie să mă gândesc (nu râde, se intâmplă rar) la câte un căcat..

Fix asta mi se întâmplă. Mă gândesc la cât de epic este trance-ul. Cum pot crea nişte magicieni precum Shogun, Aly and Fila, Leon Bolier s.a.m.d. nişte sunete mai mult decât EPICE.
Cum te trimite trance-ul în mii si mii de stări de euforie, cum simţi că zbori, şi că nimeni şi nimic nu te poate opri.
Si cât de greu îţi e să ratezi un episod din A State of Trance cu Armin van Buuren, sau un Global DJs Broadcast cu Markus Schulz. Mâinile tale in aer să fie lângă alte câteva mii de perechi de mâini ridicate-n aer.

Trance-ul, chestia aia de uneşte oamenii de peste ţări si oceane în ce numim noi #trancefamily.

Aleks10 wrote

Pentru unii dintre noi trance-ul reprezinta un stil de viata, un refugiu, sau pur si simplu un mod de a privi lumea. Dupa parerea mea, modul in care privesti viata depinde de muzica pe care o asculti. Nu spun ca trance-ul este cel mai bun mod de a privi viata dar asta este alegerea mea, pentru ca asta ma reprezinta cel mai bine. Cand nu ai in ce sa iti consumi energia, acele sunete, da, reprezinta un refugiu. Nu exista doar Trance, uneori simti nevoia sa ramai in “silence”. Totul se rezuma la stari. Fiecare muzica are ceva in ea, insa Trance? O vad ca pe o parte rebela din noi. Trance te duce in transa si te face sa uiti de tot ceea ce este in jurul tau… Sunt sunete care trec prin tine, iti electrizeaza trupul si pentru cateva minute te rupi de realitate. Nu te mai gandesti la nimic, simti doar dorinta de a fi liber, de a dansa, simti cum primesti energie si dai in acelasi timp prin miscarile tale. Nu toata muzica trance iti creeaza starea asta, uneori sunetele sunt agresive iar in contact cu bautura sau drugs senzatia se pierde. Eu vorbesc aici de Pure Trance, sau cum mai este numit senzatia ecstasy! O sa spuneti ok, Trance este o senzatie falsa care dureaza doar cateva clipe. Nimic nu dureaza o vesnicie, toate sunetele se pierd mai devreme sau mai tarziu insa spre deosebire de celalalte stiluri(rock, dance) in care sufletul e pierdut prin amintiri si respira greu la auzul unor versuri pe care le-ai trait candva cu cineva, Trance te tine blocat acolo si nu te lasa sa iesi, este ca o explozie de sunete iar tu nu faci altceva decat sa visezi cu ochii deschisi.

DA! Asta simt eu, tu si ceilalţi membrii #trancefamily.

Monstre: Orjan Nilsen – Between the Rays

Shogun – Skyfire

Cosmic Gate – Barra

Armin van Buuren ft. Laura Jansen – Somebody

For more, check DJs like: Aly and Fila, Arnej, Alex MORPH, ATB, Armin, Cosmic Gate, Dash Berlin, Gareth Emery, Shogun, Sander van Doorn, Sied van Riel, Paul Oakenfold. (nu imi mai vin in minte nume)

kthbye, Cheers !

  1. July 8, 2011 at 10:13 pm

    Cel mai bun mod de viata e sa te trezesti la realitate si sa vezi de ce anume te lovesti zi de zi. Muzica face parte din alta categorie 😉

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment